Tájékoztató a felsőoktatási intézményekbe történő jelentkezésről

A felsőoktatási intézményekbe történő jelentkezés határideje február 15., és az a felvi.hu honlapon, az e-felvételi használatával történik. A regisztrációhoz és a hitelesítéshez Ügyfélkapu + vagy DÁP alkalmazás használata (regisztráció) szükséges.

A jelentkezést minden esetben a tanuló saját maga intézi, az iskola ebben nem tud segítséget nyújtani.

A felvételi eljárás menetrendje:

a jelentkezés és a hitelesítés határideje: 2025. febr. 15.

a hiánypótlási felszólítás megküldése: 2025. június 8-ig

Az intézményi dokumentumok esetében a hiánypótlást minden esetben a felhívásban meghatározott módon és határidőig kell teljesítenie. Az ezzel kapcsolatos kérdésével az érintett felsőoktatási intézményhez kell fordulnia, a Hivatal ebben az esetben nem tud segítséget nyújtani.

Az ügyintézési időszak

Ügyintézésre legkésőbb 2025. július 9-ig lesz lehetőség, amelynek során

  • feltölthető a jelentkezési határidőt követően szerzett dokumentum,
  • módosítható a jelentkezési helyek sorrendje (egy alkalommal), illetve egyes adatai,
  • visszavonható egy-egy, vagy akár az összes jelentkezési hely, valamint
  • módosítani lehet a jelentkezéskor, a tanulmányi pontok középiskolai eredmény részének számításához megjelölt 5. tantárgyat a felsőoktatási intézmények által megadott listából választva.

a gimnáziumi bizonyítvány 9-12. évfolyamának minden oldalát fel kell tölteni!

a már meglévő dokumentumokat, melyekből intézményi pontokat számolnak szintén fel kell tölteni

a ponthatárok kihirdetése: 2025. júl. 23.

a felvételi határozatok közlése: 2025. júl. 31-ig

Minden további információ megtalálható itt (forrás):

https://www.felvi.hu/felveteli/jelentkezes/felveteli_tajekoztato/FFT_2025A/ugyintezes