Vissza a nyitóoldalra

Információk az új ebédelési rendszer használatához

2020. január 9.

 

Alapinformációk:

  • Belépni a rendszerbe a regisztrált e-mail címmel és a kapott kóddal a következő oldalon lehet:                         digitnaplo.hu/ekif02

 

  • Rendelni havonta egyszer lehet, a díjbekérő igénylése jelenti egyben a rendelés véglegesítését.

 

 

  • A megrendelt ebédek lemondására ugyanitt van lehetőség. Pótrendeléshez kérjenek telefonon segítséget.

 

  • Az ebédet fizetni lehet átutalással – lehetőleg a rendelést követő 3 napon belül –, vagy készpénzben a Gazdasági Irodában. Kérem mindkét esetben a pontos összeg befizetését.
    Átutaláshoz az iskola ebéd alszámlája: 10700024-68773342-51200002

 

 

  • Ebédlőkártyaként a Diákigazolványt használjuk.

 

 

Február havi befizetés:

  • Rendelési időszak: A rendelési lehetőség január 10. és 23. között lesz nyitott. Az ezt követő napon rendelem meg az egész iskola számára az ebédet. Ezután Önök nem férnek hozzá a rendelő felülethez. Esetleges pótrendelési igényüket személyesen jelezhetik.
    Kérem, hogy a díjbekérő kiegyenlítésére figyeljenek oda!

 

  • Menü: Az iskola honlapján „Étlapok” cím alatt megtalálható az aktuális és a rendelhető hónapra érvényes menü.
    Az érzékeny menüket néhány nappal később kapom meg, ezeket az érintetteknek elküldöm e-mailben.

 

 

ÉtlapokVissza a(z) ebéd oldalraÚj ebédrendelési rendszer
Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium és Kollégium Admin E-mail Levelezés (egyetemi.hu)